POZDROWIENIA Z WIELKIEGO ŚWIATA!

19:15 , 30 Comments

Pierwszy post na nowym serwerze. Oczyściłam wszystko i postanowiłam zacząć od początku po zawieszeniu bloga na dobre 8 miesięcy od czasu kiedy trafiłam do Nowego Jorku. To prawda co ludzie mówią, że to miasto nigdy nie śpi hahaha. Zawsze jest coś do robienia, zobaczenia, zwiedzenia. W NY nigdy nie będziesz się nudził, nie ważne co lubisz robić, zawsze znajdzie się coś ciekawego do roboty, co jest zgodne z Twoimi zainteresowaniami. Dzisiejszy post krótki, wprowadzający i wyjaśniający przede wszystkim. Nowojorskie życie pochłonęło mnie okropnie! Nic nie żałuje, nigdy nie żałowałam, a sporo sytuacji mi się w tym wielkim mieście przytrafiło.. Część dobrych, część złych.

Najbliższe posty będą właśnie związane z Nowym Jorkiem i programem Au Pair. Jeśli nie wiesz co to program Au Pair kliknij w zakładke 'PROGRAM AU PAIR' powyżej w menu :) Krótko mówiąc ludzie i wszystko inne jest tutaj kompletnie inne niż w Polsce, ale o tym w kolejnych postach! Dzisiaj załączam kilka osobistych zdjęć z 'wielkiego świata' :)

Miłego Poniedziałku!!!!



























Caroline Jane

Podejmująca własne decyzje, żyjąca po swojemu, bezpośrednia, szczera, kochająca muzyke i mode nonkonformistka, sprzeciwiająca się naturalnemu biegowi rzeczy.

30 komentarzy:

  1. zazdroszczę!
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie że przybliżyłaś nam nieco innego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia super wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Będę czekać na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.Ja ostatnio byłam w Nowym Jorku, odwiedziłam po raz drugi. Było cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w NY prawie 2 lata temu. Zakochałam się :) Chętnie bym tam wróciła. Zapraszam do obejrzenia mojej fotorelacji :) Znajdziesz pod etykietą NY na moim blogu :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach dzięki Tobie poczułam się jakbym tam była:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale marzy mi się taki wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam tam mieszkać <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ci zazdroszczę też tam chcę;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, chętnie bym tam pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie zazdroszczę! Ale tak mega pozytywnie :) Widać na zdjęciach, że to wspaniałe miejsce, a po tonie Twojego postu, że czujesz się tam doskonale :) Powodzenia zatem w wielkim świecie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę zazdroszczę! Moim planem "B" jest wyjazd do Stanów w razie gdy nie pójdzie mi matura :D

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia super :) Chętnie bym odwiedziła Nowy Jork, chociaż na jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, zupełnie inny świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ;) Zazdroszczę Ci ;)

    Zapraszam do mnie milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Tobie :) Chciałabym też tam być.

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! Świetnie, że postanowiłaś zacząc bloga od zera, też nad tym się zostanawiam. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja przyjecham jako au pair prawie 10 lat temu :)
    kocham NYC i kocham tu mieszkac

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękne zdjęcia i cudna fotorelacja! Świetnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny NY! Chcialabym kiedys zobaczyc.

    OdpowiedzUsuń